STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ

Yayınlar

“Bir marka nasıl stratejik yönetilir ya da stratejik marka yönetimi nasıl yapılır?”

 

Reklam yazarlığından öğretim üyeliğine, marka danışmanlığından, kurumsal iletişim yöneticiliğine uzanan mesleki kariyerinde marka yönetiminin neredeyse tüm taraflarında bulunmuş olan Uğur Batı, kitabında marka yönetimlerinin ideal markalaşmayı nasıl başarabilecekleri konusunda öneriler sunuyor.

 

Kariyeri boyunca reklam yazarlığı, yaratıcı yönetmenlik, marka uzmanlığı, marka danışmanlığı, kurumsal iletişim yöneticiliği ve öğretim üyeliği gibi reklamcılığın neredeyse tüm taraflarında bulunmuş olan Uğur Batı’nın, marka yönetiminin tüm prensiplerini anlattığı “STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ / Vazgeçme Çağında Yüksek Sadakat Markaları Yaratmak” adlı kitabı, The Brand Age Yayınları’ndan piyasaya çıktı.

 

Kitabında marka yöneticileri yanında reklam yazarlarına, reklam yaratıcılarına, sosyal medya yöneticilerine, dijital pazarlama uzmanlarına ve diğer tüm pazarlama profesyonellerinin yanı sıra iletişim öğrencilerine de seslenen Uğur Batı, deneyimsel pazarlama, duyusal markalama, dijital marka yönetimi, sosyal medya yönetimi, topluluk yönetimi, bulaşıcı markalama, yeni nesil reklamcılık, ikon markalar örnekleriyle ideal markalaşmanın yollarını bütünleşik pazarlama iletişimi prensibi içinde anlatıyor.

Uğur Batı, 83 bölümden oluşan kitabının her bir bölümünde, marka yöneticilerinin ideal markalaşmayı nasıl başarabilecekleri konusunda öneriler sunuyor.

 

 

  • Paylaş